ερωτευτεί

3 πρακτικές για να τον κάνεις να σε ερωτευτεί

Υπάρχουν αλήθεια τρόποι να κάνεις κάποιον να σε ερωτευτεί; Μιλάμε για ξόρκια μήπως; Για υπνωτισμό; Τι συμβαίνει τέλος πάντων; Όχι, φίλες μου! Μιλάμε για επιστήμη, όσο περίεργο και αν σου φαίνεται. Συνέχισε να διαβάζεις και θα καταλάβεις.

Αρχικά να ξεκινήσουμε λέγοντας πως δυστυχώς ή ευτυχώς (κλίνουμε προς το ευτυχώς), δεν υπάρχει τρικ για να τον κάνεις να σε ερωτευτεί. Αυτό όμως που υπάρχει, και αυτό θα δούμε μαζί, είναι στρατηγική. Στρατηγική στον έρωτα; Είναι δυνατόν; Ναι. Ο έρωτας είναι συναίσθημα, όπως και ο φόβος, η ευτυχία, και τα λοιπά. Όπως υπάρχουν στρατηγικές για να σταματήσεις να φοβάσαι λοιπόν ή για να γίνεις πιο ευτυχισμένη, έτσι υπάρχουν και για τον έρωτα. Μην ανησυχείς όμως, το ότι θα χρησιμοποιήσεις μια στρατηγική, δεν κάνει ούτε το παιχνίδι, και ούτε το αποτέλεσμα πιο… χλιαρό. Ίσα – ίσα το αντίθετο.

Επειδή όμως τα πολλά λόγια είναι φτώχια, πάμε να δούμε μερικές πρακτικές. Έτοιμη; Κράτα σημειώσεις!

Να ενδιαφέρεσαι για αυτά που λέει και για αυτό που είναι

Αν και οι άντρες έχουν την φήμη ότι δεν μας ακούνε όταν μιλάμε, στην πραγματικότητα οι γυναίκες είναι πολύ πιο ‘κουφές’ σε αυτά που τους λέει αυτός που τους ενδιαφέρει. Σε μια μελέτη που έγινε στο πανεπιστήμιο της Νεβάδα και στο πανεπιστήμιο της Ουάσιγκτον από ψυχολόγους, απεδείχθη πως ένα τεράστιο μέρος του αν θα σε ερωτευτεί κάποιος ή όχι είναι το να είσαι καλός ακροατής. Η υποσημείωση εδώ είναι πως δεν αρκεί μόνο να ακούμε αυτά που λέει και να περιμένουμε να τελειώσει με την απάντηση στο στόμα ή έτοιμες να αλλάξουμε θέμα. Πρέπει να μάθουμε να ακούμε ποιος είναι πραγματικά, τι του αρέσει, τι όχι, τι τον ενδιαφέρει, τι φοβάται, και ό,τι άλλο μας λέει. Ο καλύτερος τρόπος να του δείξουμε ότι τον ακούμε και ότι δεν θέλουμε να τον αλλάξουμε, είναι να του κάνουμε συμπληρωματικές ερωτήσεις πάνω στο θέμα που μας λέει.

Να τον κοιτάς στα μάτια

Πρόσεξε! Όχι απλά να τον κοιτάς. Να τον κοιτάς στα μάτια. Η οδηγία είναι πολύ συγκεκριμένη. Έχουν γίνει άπειρα πειράματα και μελέτες για αυτό το θέμα, αλλά αυτή που μας έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι μια έρευνα που λέγεται ‘Looking and loving: The effects of mutual gaze on feelings of romantic love’. Σε αυτήν, δύο άγνωστοι ετερόφυλοι του αντίθετου φύλου έκατσαν ο ένας απέναντι από τον άλλον και τους ζητήθηκε να κοιταχτούν για δύο λεπτά. Ένα τεράστιο ποσοστό από τους συμμετέχοντες είπε ότι ένιωσε ερωτικά και μάλιστα παθιασμένα συναισθήματα για αυτόν που καθόταν απέναντί του. Η εξήγηση; Όταν κοιτάμε κάποιον στα μάτια, το σώμα τους παράγει μια χημική ουσία που λέγεται φαινυλοαιθυλαμίνη (ή PEA) και μπορεί να κάνει κάποιον να ερωτευτεί.

Παίξτο δύσκολη

Καλά βρε συ, θα μου πεις, ωραία το πήγες μέχρι εδώ, τώρα γιατί άρχισες τις βλακείες και τα κλισέ; Περίμενε βρε καλή μου να εξηγηθώ η γυναίκα. Αυτό το ‘παίξτο δύσκολη’ το έρμο είναι πολύ παρεξηγημένο, έχεις δίκιο, αλλά άσε με να σου πω γιατί λειτουργεί πριν το απορρίψεις και αυτό και εμένα. Υπάρχει κάτι που λέγεται ‘the scarcity principle’, στα ελληνικά μεταφράζεται ως ‘η θεμελιώδης αρχή της σπανιότητας’ ή μπορείς να πεις και της έλλειψης. Τι είναι αυτό; Αυτό που χρησιμοποιούν και οι διαφημιστές και οι πωλητές. ‘Τελευταία κομμάτια, προλάβετε τώρα!’ τύπου. Μπορώ όμως να στο πω και αλλιώς αν σου ξινίζει αυτή η σύνδεση. Σκέψου πως είσαι σε ένα σεμινάριο για 15 μέρες. Στην αρχή δε σου αρέσει κανείς. Μέχρι το τέλος του σεμιναρίου, έχεις πείσει τον εαυτό σου πως ο τάδε είναι τελικά όμορφος και τον θες. Το ίδιο και σε ένα μπαρ, το ίδιο και σε μια σχολή, και πάει λέγοντας. Ο κόσμος που ξαφνικά περιορίζεται, μας κάνει να αισθανόμαστε ότι πρέπει να κάνουμε μια επιλογή γρήγορα αλλιώς θα χάσουμε. Το έπιασες το νόημα. Οπότε με το να είσαι δύσκολη, του δείχνεις ότι έχεις μεγαλύτερη αξία από αυτήν που μπορεί να πίστευε στην αρχή ότι έχεις και δεν τον ενδιέφερες και πολύ. Και τι θα κάνει; Θα αρχίσει να σε ερωτεύεται!

Αυτά για σήμερα αγαπημένες μου. Μην ξεχάσεις να μοιραστείς αυτό το άρθρο με μια φίλη σου αν πιστεύεις ότι θα την ενδιαφέρει, και αν θέλεις να μας υποστηρίξεις ακόμα περισσότερο, τότε κάνε ένα like και follow στις σελίδες μας στα social media, καθώς και ένα subscribe στο κανάλι μας στο YouTube. Τα λέμε την επόμενη φορά.